aybarsanasi Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Normalde günde en az 2-3 defa kaka yapardı. İlk defa dünden beri hiç kaka yapmadı. Normal mi sizce?
mrvklncc aybarsanasi anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal demişti bize doktorumuz
Asaf_11 aybarsanasi bizede doktorumuz 10 güne kadar normal ama ne kadar geç yaparsa o kadar zorlanır sen çay kaşığıyla zeytinyağı ver demişti .Gerçekten zeytinyağı verince hemen yapiyo oğlum
Asaf_11 aybarsanasi bizde başlamamistik o zaman çay kasigiyla ver demisti .Tabi siz yinede kendi doktorunuza sorun