Neslihanbew Kızlar burun ucum düşük delikler asimetrik ve hafif kemik eğriliğim vardı aynı zamanda kalın deriliyim 15 günüm şuan böyle ama ucu düşük mü bana mı öyle geliyor dışarıdan bir göz olarak bakarmısınız daha da düşer mi ne beğendim ne beğenmedim kafam karışık https://imgyukle.com/i/VQ2JhA https://imgyukle.com/i/VQ2nyH https://imgyukle.com/i/VQ2Emo https://imgyukle.com/i/VQ2Ql1 https://imgyukle.com/i/VQ2R4U https://imgyukle.com/i/VQ2yRI
Merilice Neslihanbew düşük değil bence ideal gibi görünüyo. Bantlar çıktıktan sonra daha net belli olur 😊
Artizneararlabazarda Neslihanbew ilk halinide atsanız daha bandajlar üzerinde düşme falan yok geçmil olsn
Cansualisa Neslihanbew cnm daha şiş bende oldum Ocak ayında mis gibi oldu😀😀😀 dur daha su ödemi biraz at masajlarını ihmal etme
Neslihanbew Merilice inşallah ya merakla bekliyoeum bantı cuma akşam kendim çıkaracağım öyle söyledi eski burnum biraz daha düşüktü takıntılı gibi aynaya bakıp düştümü düşecekmi diye bakıyprum
Neslihanbew Artizneararlabazarda evet keşke atsaydım canım aklıma gelmedi sevindim ama bana öle geldi demek
Neslihanbew Cansualisa değişicek daha diyorsunuz ayy düşmesin de eski burnum düşük dü en çok beni o rahatsız etmişti şimdi arabaya gidip gelip düştümü diye bakıyorum 😀
Fasulye12 Neslihanbew daha çok yeni ve bandajın altında da kalın kalıp gibi bir şey var. Ondan dolayı da öyle görünüyor olabilir. Geçmiş olsun
Linlin1511 şişler insin,bantlar çıksın, tamponlar alınsın bir de öyle bakın. burnun şişinin inmesi biraz zaman alıyor ama şu an düşük değil
Neslihanbew Linlin1511 tampon çıktı canım bu ikinci bantım 15 günüm 20 günde bunu banyoda çıkaracağım
alinaannee Neslihanbew burnun gayet güzel duruyor bence şişkinlik var daha çok yeni zamanla iyice düzelir burun ameliyatı hop hemen olacak bir şey değil zamanla şekillenir burun🌸 çok geçmiş olsun güle güle kullanın
Neslihanbew alinaannee çok teşekkür ederim böyle olacağımı hiç düşünmezdim takıntılı gibi aynaya bakıyorum 😀
Merilice Neslihanbew evet o değişimi net bi şekilde görmeden insan inanamıyo haklısın 😂 az kalmış bi kaç gün sonra için dahada rahatlar.