S_D Hanımlar oğlum 43 günlük 3 numara sleepy bez kullanıyorum. Sürekli bel kismindan sızıntı yapıyor benmi yanlış bağlıyorum acaba ? Nasıl onleyebilrim bunu ben yahu bir fikir 🤔
HaticeYlmazAydn S_D bez numarası kilosuyla uyumlu mu? Benimkine de dikkat ediyorum ama sıvı olunca kakası sızıntı oluyor. Bir de çiş üstüne kaka yapınca sorun oluyor. Sadece kaka için yeni takınca sorun olmuyor.
Gurbettebianne S_D 8 aydır kullanıyorum bişe yaşamadım ama 2-3 aylıkken bir iki defa oldu belden boynuna kadar taştı ama çok fazla yaptığından ki ona hangi bez olsa dayanmaz . Birazcık arka kısmı yukarı doğru uzatarak bagla canım birde bezi iy aç
israks S_D canım molfix denedim ufak bir çişinde kocaman şişiyordu sonra sleppy kullandım hep taşırdı şimdi A101 bezine geçtim müthiş iyi denemeni tavsiye derim canım hiç taşırma olmadı😊
S_D israks hadi ya bi deneyeyim onu olmadi ama elimde de sleepy den baya var bitince artık teşekkür ederim🤗