Anneler 1 haftadır soğuk algınlığını ve geniz akıntısı ile uğraşıyorum antibiyotik kullanmamıza rağmen düzelmedi ikizlerim 13 aylıklar kusma ve iştahsızlık da var tavuk suyu çorbayı kusuyorlar doğal yöntemler deniyorum bal limon zencefil ıhlamur çorba türleri hergün ılık duş aldırıyorum herşeyi kusuyorlar ne yapmam lazım nasıl geçer nolursunuz yardımcı olurmusunuz gerçekten bitik ve yorgunum uyku da uyuyamıyorlar tek bakıyorum ve artık dayanacak gücüm kalmadı