durukuss-12 Kızlar bu ilacı kullanan bebişleriniz varmı acaba varsa da neyle veriyorsunuz? Biz doğumdan beri kullanıyoruz şuan kızım 10 aylık olacak 5 gün sonra bazen yemekle veriyorum ama hata mı yapıyorum acaba