Senaay 1 aylik bebege aşı hemen yaptırılmali mi. Yoksa ayın sonunda mi yaptirilmali acaba. Nette ayın sonunda yazıyor ama sizlere de sormak istedim
Kadifemsii Senaay 1 ayı dolunca işte tabi 30 günlükken falan birkaç gün geçte yapılabilir zaten hemşire tarih veriyor gelin diye