Arkadaşlar çok yaşanmayan bir problem olduğu içim biliyorumki çok yazan çıkmayacak. Kendi çocuğu veya çevresinde yaşayan varsa yazsın lütfen. Bilgisizlikten çıldırıcam. İnternette süreçle alakalı çok bilgiye ulaşamadım. Pulmoner stenoz ( yani kalpten akciğere giden damarda darlık) tanısı kondu bebeğime. İlk ölçüm 6 günlükken %50 idi. İkinci ölçüm 19 günlükken %57 saptandı. İlk bir ayda zaten en pik noktasına çıkıyormuş. Şuan en pik noktasında dedi doktor. Farklı bir hastaneye yönlendirdi operasyon için. Anjiyo olan bebekler nasıl bir süreç yaşıyor? Bebeğim daha 20 günlük.