Annemkuzum12 Bebegim 7 aylik yedigi bise alerji yapti zaten alerjisi var besinlere ve ishal alti hic kuru kalmiyor Hametan hamezinc zeytinyagi diger pisik kremleri zeytinyagi ne sursem fayda etmiyorr acaba deneyip memnun kaldiginiz bise varmi
Egeninincisi Annemkuzum12 bize doktor sarı hametan ve trosyd krem verdi ikisini sürdüm karıstırıp bi günde geçirdi
MiniKaya Annemkuzum12 olabildiğince altını açık bırakın ve her seferinde yıkayıp kurutun pudrayı doktorlar önermiyor ama ben oğlumun pişiğini mısır nişastasıyla geçirmiştim normalde hiç denemem böyle şeyleri ama insan çaresiz kalınca deniyormuş pudrayla aynı işlevi görüyor birde sabah akşam troysd krem sürün
Marselinannesi Annemkuzum12 bizimde bir defa ağır bir pişik olmuştu ne kullandıysak geçmedi. Doktorumuz Silverdin adındaki yara ve yanık kremini önerdi pişiği 2 günde tamamen geçirdi
Annemkuzum12 Marselinannesi onu ben kendime kullaniyorum bebek ya daha dogru olur mu kullanmak bilemedim elime sicak suyla falan yakinca kullaniyorum
Marselinannesi Annemkuzum12 benim kullandığım ilaçtan dolayı bebeğim çok kötü pişik olmuştu daha 2 aylıktı biz Silverdini doktor önerisiyle kullandık.
MiniKaya Annemkuzum12 evet troysd kremi doktor vermişti bizim kullandığımız travazol kremin çocuklar için olanı
Asyaveannesi04 Annemkuzum12 trosyd harika bir krem ne kullandıysam geçmedi o geçirdi pişik olduğu süre ıslak pamukla sildim ıslak mendil kullanmadım geçene kadar da o kremi kullandım ve çok şükür geçti