Bebeğim 43 günlük. Devamlı emzir uyut döngüsündeyim gündüzleri uyumuyor uyutamıyorum sanıyorum beceremiyorum. Devamlı ağlıyor bu döngüden bi kurtulamadık. Nasıl oyalıcam oyuncaklar henüz dikkatini cekmiyor konusmaya calısıyorum 2-3 dk sonra tekrar ağlamaya başlıyor. Sabah uyandığında 15-20 dk bi keyifli oluyor ama gündüz öyle değil sanırım uykusuzluktan diye düşünüyorum. Sizin bebişlerinizin durumu ne neler yapıyorsunuz? Oynuyormusunuz ?