aysnarsln-95 Merhaba benim 8 aylık bebeğim var el ayak hastalığını geçiriyormuş ilk defa duydum bebeğimin kolları bacakları hep döküntü oldu su çiçeği gibi yaşayan geçiren var mı bunu ne kadar zamanda geçti neler kullandınız acaba 😕
Zhnce aysnarsln-95 1 hafta 10 günde geçiyor ilaç vermiyorlar genelde Bize alerji için bi surup vermişti doktor Korkmayın çoğu çocuk bu dönemlerde yakalanıyor Benim.oglum geçen sene temmuz gibi olmuştu kendiliğinden geçti
Asortu aysnarsln-95 bizimde 10 gün oldu geçireli.Hem 6 yaşında ki hemde 15 aylık olan oğlum aynı anda geçirdiler.Küçük oğlum için alerji ilacı ve calpol verdi doktor.Onun dışında ben bol bol duş aldırdım hiç sabun şampuan kullanmadan sonrasındada her duş sonrası nemlendirici krem sürdüm fazlasıyla işe yaradı.10 gün içinde her şey normale dönüyor çok geçmiş olsun🌷
aysnarsln-95 Zhnce Bizede şurup verdi doktorumuz bide kaşıntı olmasın diye bi krem verdi ateş yapıyomuş genelde sizde ateş oldu mu
Zhnce aysnarsln-95 ateş hatrlamiyorum ama olduysa bile çok olmamıştır aklımda pek yer etmedi Bide doktor calpol dolven ver demisti düzenli olarak bir kaç gün vermiştim Belki de ondan olmadı ateşi
minnakannesii Benimde 8 aylık bebeğim var neden olurmuş bu hastalık çok okumaya başladım bu aralar. Nerden bulaşırmış