Zambak3 doğum belgenizle aile sosyal hizmete gidip başvuru yapıyorsunuz, eşinizde yapabilir illa sizin olmanıza gerek yok. Benim eşim yapmıştı. Bir ay içinde para ptt ye yatıyor. Biz nisan sonu gibi yapmıştık, Mayıs sonunda yatmıştı. E devletten yatıp yatmadığını kontrol edebiliyorsunuz. Bizim ilk çocuktu 300 TL ödendi