Merhaba 8ay 10 günlük kızım 4.ayda diş yerleri belirmeye başlıyor ama çıkması biraz uzun sürüyor kızımın ilk dişi 7 buçuk aylıkken çıktı ama 3.ayından beri diş çıkarma belirtileri veriyordu bu süreç ne yazık ki biraz zor allah hepimize kolaylık versin