Egehan123 Bozcaada harika bir yerdir ama yazın bile akşamları bayağı serin rüzgarlıdır. Denizi Ağustos ayında bile bayağı soğuk Assos falan da öyle 😬Sadece muhteşem bir denizi var o kadar berrak ki kumda falan rahatlıkla da oynanır🐥Arabayla değil yaya geçmenizi öneririm arabayla çok sıra bekleniyor yaya kolaylıkla yarım saate geçiliyor. Meydanından hemen minibüsler kalkıyor ayazda plajı meşhur mesela oraya gidebilirsiniz şenzlong sıkıntısı da yok bu mevsimde hiç olmaz. Günbatımında polente feneri çok güzeldir bebekle belki o zordur geri kalan düz bir merkez gezidir görülür bebek arabasıyla sıkıntısız ufak bir yer zaten 🥰