Nesrinhanimm alacağım cevabı bilmeme rağmen annemin ve kayınvalidemin ısrarı üzerine dün 3 ay kontrolümüzde doktora sordum su verip vermemem gerektiğini. O da hayır anne sütünün de mamanın da %70den fazlası zaten su, 6 aydan önce su önermiyorum dedi.