Oğlum 42 günlük 30 güne kadar güzel emiyordu kilo alımı iyiydi şuan biraz emiyor sonra bırakıp ağlamaya başlıyor gazı vardır belki diyip gazını çıkarıp devam edeyim diyorum almıyor çok ağlıyor mama vermek istemiyorum lütfen yardım edin doymuyor mu anlamıyorum süt az gelince bırakıyor bir haftadır böyleyiz çok üzülüyorum