Zehra2205 Merhaba anneler 1 hafta önce sezeryan oldum dikiş yerim ödem olmuş doktor antibiyotik verdi doktor. Bu durumu yaşayan oldu mu? Geçiyor mu? Sorun olur mu?
Ecrinnnnnnnn Zehra2205 merhaba acaba nasıl gecti benimde sezeryan yerim değilde üst kısmı şişti boyle tuhaf duruyo sizinki nasıldı acaba ne yapmam lazm
Zehra2205 Ecrinnnnnnnn merhabalar doktora gitmiştim ödem olulmuş antibiyotik vermişti kullandıktan sonra yavaş yavaş inmişti.