Kızlar ben telefonla çok vakit geçiriyorum ama bunu süre kısıtlaması ile kısıtlamak istiyorum.. mesela watshaba süre kısıtlaması koymak istiyorum. Günluk şu kadar süre kullandıktan sonra bildirim gelsin istiyorum .nasıl yapılıyor bilen varsa yazabilir mi rica etsem ?