kizlae bugüne kadar bebeğim.aşırı gazlı bi bebekti ama hic gaz damlası kullanmadim hep probiyotik damla biogaia kullandim zamanla iyi gelmeye başladı 2 ay 2 günlük bugün ikinci sise bitti artık vermek istemiyorum bugün ilk defa vermicem acaba çok gazi olur mi cok ağlar mı bilemedim :((