Mavi1_ozdenir
Kan değerleriniz düşük ise kalp yeteri kadar kan pompalamadığı için aynı böyle batma, sıkılma yapar .
Onun dışında gaz,kabızlık sorunu yaşıyor iseniz yine aynısı olur .
Ben 14 yaşımdan bu yana kan değerlerim yüzünden 120 150 nabız arası gidip geliyorum .
Sürekli kalp krizi hissiyatında sıkıştırma yapıyor .