Silacnr011 canım benim bebislerde de vardı birkaç gün böyleydi bezleri şuan yok geçti,emziriyorsan bol bol su iç mutlaka Susuz kalınca idrardaki ürik asit hava ile temas ediyor oksitlenince bu rengi alıyor.Dediğim gibi sen bol bol su iç, sulu meyveler vs tüket geçer inşallah.. olurda geçmezse bir doktora danışın. Hastanede bizede böyle vakalar sık gelirdi