Merhaba arkadaşlar benimde bebeğim 5 ay 6 günlük ek gıda veriyorum daha doğrusu bir süredir tattırıyorum fakat 5 6 kaşıktan sonra katıla katıla ağlıyor istemediği bişeye zaten ağzını açmıyor ağlaması dindikten sonra yine istiyor neden ağladını anlayamadım