ya iki tane canavar gibi hareketli bir oğlum birde kızım var. Birbirlerini sürekli azdırıp birbirlerinin oyunlarını bozup sürekli birbirlerini ağlatıyorlar. Daha doğrusu küçüK sürekli ağlak onun sesi beynimi tırmalıyor susmuyor. Bende ağlamasına izin veriyorumda bunun ayarı nedir bazen kucağıma bile almak istemiyorum o kadar yoruldum ki 😖 ilk bebeğimde geçecek diyordum buda geçermi ya bu çok zor kardeş kıskançlığı kardeş kavgası felaket birşey taraf olamıyorsun bir diğerine vursa ikiside evlat daha küçük tüm günümüz bir odanın içinde geçiyor apartmandayız nolacak halimiz bilmiyorum 🥹