Zeynep2779 sen hamile kalıp bebişi dünyaya getirene kadar oğlum üç yaşında olacak. Kendini ifade etmesi, karnını duyurabilmesi, tuvalet eğitimi, senden bağımsızlaşıp sosyalleşme isteği falan gerçekleşmiş olacak. Eğer kendini maddi ve psikolojik olarak hazır hissediyorsan düşünebilirsin. Yalnız iki yaş sendromu yaşıyor çoğu çocuk bu aylarda. Oğlun da yaşarsa birkaç ay hamilelikte seni zorlayabilir. O dönemi atlatıp sonra düşünebilirsin. 🌺