Kızlar 25 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim ve vajina çok tuhaf böyle yana doğru kesiyolar ya zaten orda dudağın birinin eti var ve ice dogru dikiş atılmış vajinanın altina dogru dudagin eti var bu geçiyor mu herkeste mi böyle icerdeki 2 dikiş atmadı daha o atinca geçer mi ya vajina düzelir mi yani hiç hoş değil böyle 😔