Duyguduru Kızlar ilk adetimi oluyorum ama lohusa gibi kanıyor resmen böyle durum yaşayan oldu mu? Biraz göbeğim vardı o gider mi sizce böyle kanamayla. Olamadğım için karnımın şiş olduğunu düşünüyordum.
Deletedmom115 Duyguduru Karnınız kanamayla gitmez şişkinliği gider ayrıca yoğun olması da normal hatta bu uzun zaman alır