Merhabalar bebeğim 10 aylık çok fazla terleme sorunumuz var ama sadece kafa kısmından yani sadece emerken değil sürekli başı aşırı sıcak gece uyuduğu oda 18 dere olsa üzeri açıkda olsa kısa kolda giydirsem başı o kadar çok terliyor kş sanki bardakla su dökmüşüz gibi uyuyrken otururken anlamıyoruz birden sıcaklıyor yorgun yada stresli olmasa sakin olsa bile yani ben çözüm bulamıyorum vitamin eksikliği olabilir mi d3 vitamin d kullanıyoruz hiç aksatmadan ama başka hiç vitamin kullandmadık doktoruna da söyledim normal dedi ama bence değil bilmiyorum yani çok kilolu bebek te değil 10 ayılık 8 kg bile değil yedi küsürlerde neden olabilir