Arkadaslar merhaba bebeğim şuan 7 ay 11 günlük 6,5 aylıkken mamaya gectik sütüm yetersiz ve kilo aldırmıyor su gibi işte. Yine de emziriyorum mama da verşyorum bebeğimde süt alerjisi var aptamil alerjik mama verdi doktor buna ek olarak ek gıdada alıyor sabah kahvaltısı akşam yemegi ve ara öğün bazen veriyorum yogurt kayısı gibi. Bebeğim hiç kilo almıyo onun ayındaki bebeklere bakıyorum hepsi tombiş bakın şişman olsun demiyorum ama gercektrn kilo almıyor doktorum bana ayda en az 500-600 gr alması lazım dedi. Neyi yanlış yapıyorum napmam laxımmbilmiyorım bi akrabamızın da bebeğinde süt alerjisi var ama o çok kilolu mesela . Öyle kilolu olsun istemem ama düzenli kilo alsın istiyorum