Annelinka1 Kusma ishal olduk doktor testler yaptı ve sonuç bagırsak enfeksiyon çıktı çok zordu hastanede yattık ilaçlar verdi probiyotik filan geçer mi düzelir mi bu hastalık kaç güne toparlar
Biranne2109 Annelinka1 eşim ve bende aynı durumdayız salgın var galiba kızım olmadı çok şükür ama gerçekten çok kötü bişey biz hastaneye gitmedik daha iyi olmadınızmı siz
Annelinka1 Biranne2109 bugün iyiyiz dün çıktık hastaneden serum verdiler toparladı çocuğum rotavirüs olabilir dedi doktor kakasına bakıldı ama değildi aşıları tam yapıldı diye ama salgın var kreşe gidiyor