Sara1904 Bebeğim 50 günlük bıngıldagı kapalı doğmuş kafası biraz arkaya doğru sivri çok yuvarlak degıl yani ve bıngıldak kısmı hafif bombeli tomografi istendi iki aylık olunca cekılecek ama ben merak edıyorum bu durumu yaşayıp düzelen var mı diye ?
Mlkarzu Bilgim yok yukarıda kalsın.bizim de 3.ayin başında kapandı bıngıldak.kafasi yukarı doğru gidiyor sanki.kafa arkası düz .düz kafa yastığı da aldım ama henüz pek bir etkisi yok
Sara1904 Mlkarzu benimde kafası üste doğru biraz kafa yastgı da aldım dr da önerdi bir ay sonra gel dedi ama tomografi için çok küçük .
Nurayy123 Sara1904 hayır uyutmadilar, sedire yatırdılar kollarını bagladılar hareket etmemisi için. 5 dk içinde cekildi.