Merhabalar 40 günlük bebeğim var ve sütüm aşırı tazyikli geliyor. Sagiyorum vermeden önce biraz geri kalanı da tazyikli geliyor. Hepsini sagsam çocuğa verecek süt kalmıyor. Makas yöntemi, yatarak emzirme hepsini denedim. Artık oğlum ağlayarak memeyi bırakıyor sonrada almak istemiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek birisi varmı ne yapacağımı şaşırdım