Deletedmom_21 Hayır tartma işlemi yok. En ucuz kargo diye bir şey de yok.Dolap aynı miktarda alıyor alicadan kargo ücretini.Sadece küçük paket,orta paket, büyük paket olarak farklilasiyor tutar. Ürününüz satildığında karşı taraf zaten kargo ücretini ödemiş oluyor alıcı odemeli sectiyseniz.Size düşen kargo kodu oluşturup seçtiğiniz kargoya gidip o oluşturduğunuz kodu söylemek. Bu kadar.