Bebeğim 9 ay 17 günlük. Anne sütü alıyordu. 9. Ayından beri emmek istemedi mamaya başladık. Zaten ek gıda da doğru düzgün yemiyor. Önce zorluyordum ama doktorda zorlama dedi. E zorlamazsam da 2 kaşıktan sonrası yok yemiyor. 10 aylık olacak nerdeyse hala 7.5 kilo. Doktorda beslenme reddi var vitaminsiz kalmasın diye polivit yazdı. Ama tükendim. Hiç bişe yemek istemiyor. Hep birlikte de yiyoruz bende karşısında yiyorum ama yok. Çözümü olan var mı