Ozgemre Anneler oğlum 3,5 aylık sadece mamayla besleniyor gazlı bir bebek koliktik sma comfort kullandım çok kusuyor şimdi hippe geçmek istiyorum ama hipp organik mi hipp combiotik mi kullanmalıyım acaba
cocoblog1 bebeğim doğduğundan beri gaz problemi yaşıyordu şükür atlattık ama 6 aylık doğduğundan beri combiotic kullanıyoruz organik serisi normal combiotic serisi gazlı bebekler için tavsiye ederim şiddetle tabi her bebek farklıdır ama bize çok iyi geldi