esila87 Serum fizyolojikler var tek kullanimlik bebegi yan yatirip yarisini yukarda kalan delige skyorsun sonra kucagina alip sirtina vuruyorsun kimi zaman kendi hapsirip cikariyor. Sonra diger tarafina ayni sekilde sirtina vur elinle burnunu skar gibi yap su heryere degsin sonra otri bebe kullaniyorum ben onun da tek kullanimlik yedek uclari var illa otri takcan diye bisi yok her marka uyuyor zaten ucuna sabit oluyor onlar onunla cektiriyorum agzimla agliyor ama yapacak bisi yok Allah korusun o mukuslar temizlenmezse bronsit e cevirebiliyor cigerlerine dahi inebiliyor. Ben bazen de bunu yapmiyorum banyo yaptiriyorum her aksam banyodan sonra serum skmana gerek yok su zaten burnuna gidiyor direk cektiriveriyorum