yagmur2801 valla benimde 4 ay 23 günlük sadece memede uyuyor, asla biberon, kaşık hiçbi şekilde beslenmeyide kabul etmiyor ama ben çok şikayetci değilim durumdan, emzik emiyor ve çok seviyordu geçen ay birden kendiliğinden bıraktı şimdi zorluyorum, böööhh, yapıp atıyor. İşe de daha seneye mart ayında dönücem o yüzden dert etmiyorum böyle seviyor böyle uyusun tek derdim başka bi şekilde beslenmeyi arada kabul etse ben de az nefes alsam ama asla kabul etmiyor