Merhaba. Haftaya çarşamba sezeryan ile Doğumum var ve boğazım batıyor afedersiniz az da balgam mevcut. Bitkisel yollarla nasıl iyileşebilirim. Bu durumu doktorumla arayıp paylaşmam da fayda var ama hastaneye farenjit için de gideyim mi ? İlaç veremeyecek , bilmiyorum çok ileri boyutta değil ama of