Sudee96 Melegimekavustum ayseeeasln21 Busraaa333 Veragillerden Tugce59 AnnaKurt Ne kadar verdiniz birde 3 gün boyunca mı? Birde yoğurtla başlamanın bir artısı var mı
Veragillerden Sudee96 Bence var artısı, ben üç gün kuralı ile verdim alerji var mı diye. İlk gün çay kaşığı, sonra tatlı kaşığı, sonra bir yemek kaşığı şeklinde verdim. Yoğurdu seven çocuk sevmediği sebzeleri de yoğurt ile birlikte yiyebiliyor.
Tugce59 Sudee96 evet denediğim her şeyi üç gün kuralıyla verdim. Bebeğim ne kadar yemek isterse o kadar verdim. Yoğurt çok faydalı bir besin özellikle de ek gıda bebekleri için. Ben her gün en az bir öğünde vermeye çalışıyorum. Okuduğum kitaplarda da ilk yoğurtla başlanması öneriliyordu. O yüzden öyle yaptım.
ayseeeasln21 Sudee96 ben yediği kadar veriyordum 3 gün boyunca bence yoğurtla başlamanın bir artısı yok sonucu da sebzeler bittikten sonra yoğurt veriyorsun
Sudee96 Zlm TOSPAMMM17 Ben de bu yüzden sebze düşündüm açıkçası çünkü süt alerjimiz var mı yok mu emin değilim ama anne sütü aldı hep mama başladığım an alerji oldu mesela alerjik mama veriyorum
Zlm Sudee96 sebze ile aslında yogurtlada başlayabilirsiniz ama alerjik bı tepki verirse çocuğunuz bu sefer diğer seylere korkarak yaklasirsiniz ve bebeğiniz içinde hos bı başlangıç olmaz
TOSPAMMM17 Sudee96 bende diyet mama veriyorum süt alerjisi ve gıda alerjisi özel mama veriyorum test yaptırabilirsiniz yA da bi belirti var mı kimin de kaka da belli oluyormuş kiminde de vücudu kabarıyor kızarıyor bizim öyle oldu doktor kan tahlili yaptı ve çıktı size tavsiyem doktora sormadan hiç bişey yapmayın
Sudee96 TOSPAMMM17 ya laktoz intoleransımız vardı mukuslu kaka biraz oldu ona bağladık ama relactaz kullanınca geçti onun dışında kan kakada döküntü vs olmadı ama mama verdiğim an çocuğun heryeri döktü doktorda süt var içinde de ondan dedi anlayamadık tabi doktor kontrolünde ilerleyeceğiz ama annelerden fikir almak istedim
TOSPAMMM17 Sudee96 bizim de mama değişti diyet mamaya geçtik kaka da bizde çıkmadı vücudu kabardı doktor hemen test yaptı mamayı değiştirdi
Sudee96 TOSPAMMM17 sizde de mama dan sonra kimi döktü yani ? Süt alerjisi var kesin ? Benim anlamadığım bizimkinde olsa benim yediğim içtiğim bebeğe dokunmazmıydı bildiğim kadarıyla emziren anneler diyet yapıyor alerjik bebekler için
TOSPAMMM17 Sudee96 evet benden ona geçti zaten dedim yA ben anlattıklarımı yemiyorum ben yiyince kızarıyor kabarıyor ve normal formül mamaların içinde de inek sütü olduğu için doktorumuz bize diyet mama başlattı alerjik mamaymış raporla veriliyor sizin durumu bilmiyorum dediğim gibi doktorunuza danışın test yapılması gerekiyorsa yapsın ya da başka anlaşılma yöntemi varsa baksın size de yememeniz gerekenleri söyler diye biliyorum ek gıdaya da başlatıyorsa bence yavaştan başlayın. Tabiki her annenin ayrı bş tecrübesi vardır ama kimse sizin çocuğunuzu sizden ve doktorunuzdan başka kimse bilemez ona danışarak bir yol izleyin