Civcivim_mira Kızlar 8 aylık kızım var ama hiç su içmiyor bide aşırı iştahsızlaştı birkaç gündür hiç yemek istemiyor neden olabilir? Su içince pipetli suluk alsam Kolay alışır mı sever mi acaba kullanıp memnun kaldığınız var mı?
Tugce59 Civcivim_mira Kaç cc su içtiğine bakmıyorum. Ama kendim içerken hep ona da teklif ediyorum. Benim bebeğim de altı buçuk aylık. Zaten sık sık emziriyorum. O şekilde de sıvı almış oluyor.
Civcivim_mira Tugce59 bende öyle düşünüyorum ama 2 hafta önce doktora gitmiştik baktığında daha zamanı var demişti… bide salyası hiç yok acaba salya olmadan çıkarıyorlar mı? Uykuları da kötü Elide hep ağzında oysa ki
Civcivim_mira Tugce59 suyu neyle içiyor bebeğiniz biberonla mı? Ben biberon denedim alıştırma bardağı normal bardak tadını sevmiyor sanırım 🙄
Tugce59 Civcivim_mira Her bebek farklıdır. Belki de süreç böyle ilerleyecektir. Zorlamayın bebeğiniz aç olduğunda zaten isteyecektir. :)
Tugce59 Civcivim_mira Alıştırma bardağı ya da normal bardakla veriyorum. Biberon kabul etmiyor zaten.
Civcivim_mira Tugce59 öyle evet 👍 çok zorlamamakta çalışıyorum zaten ağzını kilitliyor istemezse hayatta yemez, bakalım inşallah geçici bir süreçtir 🙏🏻🙏🏻
turkan-5 Civcivim_mira 8 ayda verdim yapamadı ama sürekli teklif ettim yapamasa bile 9. Ayda icebildi
turkan-5 Civcivim_mira ben bebedor aldim onunla alıştı sevdide ama cok fazla akitti simdi tomme tippe aldim akitmiyor ondan daha memnun kaldim
Leonsmom turkan-5 hızlı resim yükle yazın arama motoruna resmî yükleyin sonra linki buraya kopyala yapıştır yaparsanız olur 🥰