Kizlar oglum su an 21 aylık 18.ayin sonuna doğru geceleri uykuda aşırı kivranmaya başladı sürekli saga sola dönüyor gözü kapalı şekilde dış çıkardı dış değil açlık sususzluk değil sebebini bie türlü bulamıyorum daha önce cok guzel sessiz sedasiz donmeden uyuyan bir çocuktu internetten baktım kan veya idrarda enfskyn olursa gece uyuyamazmis acaba enfeksyn mu var diyorum ama uc aydir enfeksyn olsa baya kötü olmazmi durumu yada bu tür sey basina gelip çözümünü sebebini bulan varmi yarın doktora goturcez