Zahide97 4 aylık bebeğim var gündüz uykusunda ara ara uyanıyor ve uyandığı zaman beni görürse bakıp uyumaya devam ediyor ama göremezse bağıra bağıra ağlamaya başlıyor Benimde ev işlerim falan oluyor oturup onun uyanmasını bekleyemem tabi 😪
Cocolingo Zahide97 3 ay 15 günlük bizde aynıyız, sizi görünce kendini güvende hissediyor ben çoğunlukla başında bekliyorum hiç yalnız bırakmadım kolik olduğu için işim olduğu zaman kendi yüzümün kağıt maskesini yaptırdım başında kim varsa taktırıyorum
Yarennnnnaltnbsk 6 aya kadar bebekler annelerinin kokusundan uzaklaşınca yok olduklarını düşünür tek kaldıkları hissiyatına kapılır korkudan ağlar maalesef ev işlerini bırakıp onun yanında olmamız gerekli geçici bir süreç sabredicez
AlpEmir Benim oğlum da 3 ay 10 günlük aynen böyle.Babasına bırakıyorum yine de beni arıyor ben gelince susup gülümsemeye başlıyor 🙈