Sara1904 evet kesinlikle mamayı tavsiye ederim, dediğiniz gibi benimde kızımın bezinde kan görürdüm zaten hep mukuslu ve yeşil renkli cıvık bir kaka yapardı ama alerji mamaları gerçekten çok iyi geldi benim kızıma bağırsakları düzeldi resmen😊 diyet açma ise kademeli olarak yaptırıyor doktor mesela bazı bebekler fırınlanmış yada pişmiş olarak gıdayı tolere edebiliyor biz sütü önce kekin içinde fırınlayarak, sonra yoğurt corbası gibi pişirerek en sonunda yoğurdun kendisini vererek açtık