2 gündür mücadele veriyorum ama kendime bakamadim kızım bu haldeyken serum taktılar 1 adet ve calpol içirip ilac yazip gönderdiler denfor toz probiyotik yazdılar cok zor içiyor şırınga ile vermeme ragmen muz yediriyorum onu bile zor yiyor neden nasil olduk bilmiyorum ikimizde sık ishal halindeyiz devlet hast test yapmadı salgin var dedi gönderdi 26 aylik kızım cok halsiz suruplarla ates düşürmeye çalıştım kompres yaptim ateşte cok inatçı cikti :( atlatan geciren annemiz var mi enterogermina kids aldim ona baslicam kizima cok iyi denildi ek olarak ama kendime nasil bakacağım da bilmiyorum uzun oldu tsk ederim simdiden guzel annelerim