Medmama ben Doğduğundan beri hiç ama hiç sallamadım 1 yaşında oldu doğduğundan beri ya kucağımda ya mememde ama genellikle yatağında uyuttum uyku saatlerinde yatağına koydum uyudu kendi haline bıraktım emzikle uyudu çok huysuzluk yapsada başında bekledim emzikle piş piş yaptım alıştı daha 1 kere sallamış değilim şimdi sallansada uyumaz Artık 8 Aydan sonra yanına yatıyorum piş piş yapıp uyutuyorum yerinde durmadığı için uyuduğunda direkt yatağına koyuyorum çocuğu yatağına koy alıyosa emzik ver benimkide parmak emerdi emzik bulamayınca şuan emzikle ve battaniyesini koklayarak uyuyor bende yanında uzanıyorum