nur_karademir66 Kizlar bebeğim 2 aylık gaz damlasını mamasina koyarken bi kac damla fazla gitti icirdim ama sonradan pişman oldum acaba bi sıkıntı olur mu bilen anneler varmi
Seymamurat Hicbir şey olmaz korkmayın ama birdahakine dikkatli davranın fazla vermeyınki vucut alısmasın
nur_karademir66 Seymamurat normalde dikkat ederim ama birden kaçtı bebeğim de çok agliyodu bisey olmaz diye icirdim ama sonradan da pişman oldum bisey olur mu diye. Teşekkür ederim daha dikkatli olcam 😊