Scgn24 uzun yolculuk yapacaktık. Yanıma meyve almayı unutmuşum. Mecburen kavanoz meyve aldım verdim. Oto koltuğunda sorunsuz oturan bebek gitti, huysuz bi bebek geldi. Arabada kendini sağa sola atmalar, ön koltuğa geçmeler, camlara tırmanmalar… En son arka camın önünde bagaj kapağı olur ya onun üstünde yuvarlanıyordu. Acilen park bulduk, yürüttük gezdirdik. Enerjisini atınca düzeldi. Bi daha asla vermedim. Geçenlerde gördük birisini. Kavanoz mama yediriyordu çocuğuna. Çocuk öyle yerinde duramıyordu ki gezerek yiyordu. Asma kattaydık, korkulukların altında boşluk vardı. Ordan kafasını uzatıp aşağı bakıyordu, vücudunu sığdırmaya filan çalışıyordu. Annesi 2 dk oturup çayını içemedi