Hastanede çalışıyorum tomoda, dün yerleşme kanı gibi bir kan geldi ilk bebeğimde olmuştu geç döllenme olmuştu kanda çıkmamıştı hamileliğim şimdi de adetim biteli iki hafta oldu dün bir leke geldi dün kan testi verdim <1 geldi sizce güvenmelimiyim geri çekme yöntemi kullanıyoruz