Pollyanna ben kıyma makinası aldım çünkü her seferinde kasaplarla papaz oluyorum! İçindekini çıkarın diyorum makinada hep bir miktar kalır! Ben yağsız alırım hep be içindeki yağlı denk gelebilir yada herşeyi geç beklemiş et olur, gözümle görmediğim et olur istemiyorum! Ben kendim seçerim kararan yeri varsa, renk değişikliği varsa almam. Huysuzum bu konuda adamda içinde yok yok der durur göriyim boşaltın diye ısrar ettiğimde en az yarımmkilo yağlı kıyma çıkar içinden!!! Bu seferde aynısı,yok bilmem ne; kıyma makinası aldım korkmaz çok rahatladım vallağa kasaba da yazık banada sinir oluyorduk karşılıklı. Şimdi ince kıyma normal kıyma bıçağı bar kızıma ince kıyma ile çekiyorum tek sefer pütürlü yemeyen kızım bu sayede alıştı çok ince oluyor çünkü hemde be kadar yağsız da alsam içinde falan yağ oluyor ayıklıyorum yağlarını sırf kırmızı et yapıyorum ona yağlarını bizimkine koyuyorum. Arkasından soğan ekmek köftede hazır oluyor.