merwee89 Kızlar 3 ay 24 günlük oglum var.Agulayıp çığlıklar atan oglum 2 gundur cok sessız..gülüyor,etrafı izliyor tepki verıyor ama sessizlesti..4.ay atağındayız su anda..Bu ataktan mı normal mı yaşayan var mı?cok tedirgin oldum
TheBaby merwee89 Ama atak böyle bişey değilki her bebek atak geçirmez hiç durmayan ağlayan huysuz olan çocuk atakta demektir
Busraaa333 merwee89 çoknormal dönem dönem böyle oluyorlar suan izliyor :) bizim kimde 9 aylık olacak 8. Ay gel gelgel hadi baba diyordu şimdi hiç konuşmuyor ezberliyor inceliyor bence 😀
Deletedmom_32 merwee89 benim ki de öyle agu diye değişik sesleri vardı şimdi hiç yok 4,5 aylık bende düşünüyorum bazen
MomofAren merwee89 Merhaba bebeğiniz tekrar ses çıkarmaya başladı mı? Benim bebeğim de 3 ay 10 günlükken birden sessizleşti her şeyi normal ama agulamayı bıraktı😓
merwee89 TheBaby harıka haftalar uygulamasını takıp edıyorum orda bebekte değişiklıkler var..normalden daha sessızsın dıye bır buton var o yuzden dedım atak dan mı dıye
merwee89 Busraaa333 etrafı ızlıyor sureklı çevresinde ne varsa yakalayıp agzına götürüyor bırde 3 4 gündür sırt üstü koyduğum an yüz üstü dönmeyi öğrendi..bunlardan mı bilmiorum ama eskısı gıbı cıglık atmayıp agu agu dememesi tedirgin ettı
merwee89 MomofAren evet kendıne geldı hatta bu dönem çığlık atıyor herseye..geçici bır donemmıs doktoruma sormuştum gecer demişti 3 4 gun sürdü sonra gerı ses çıkarmaya başladı. sızınde baslar tekrar merak etmeyın