ZP_1405 bizde 5 ay 10 günüz. 4.cü ay da böyle değildik şuan berbat durumdayız çok mızmız söyleniyor herşeyden sıkılıyor uykuya ağlamalarla 1 saate anca geçiyor 3 gündür böyle kısa kısa uyuyor delirmek üzereyim🥹 bi mama yiyo bi yemiyo garip. 26.ci hafta atağındayız ama bu ay daha berbat🥹