Kimeneayol Ay biz 4. ayında böyle olmadık ya bu nedir 😖 sürekli bir mızmızlık, uyku reddi, meme reddi başladı yine . İş yaparken ana kucağına koyuyordum hiç durmak istemiyor artık. 5. Ay nesin sen 😫
Aleyna_12 Kimeneayol şuan ben bu durumdayım 4 ay 7 günlük oğlum uyku reddi mama reddi yaşıyorum cok yorucu geciyo
Deletedmom_11 Kimeneayol 4.ayda bizde böyle olmadık. Oh şükür atak falan farketmedm diye düşünrkeeen. 4.ayı bittiği gibi piskoljmi alt üst etti çocuk. 24 saatimi onu memnun etmeye çalşmakla geçiyo. Bir saat ağlamadan uykuya dalamıyo. 20 dakıkalk uykuları var.Emmiyoda. Şuan tam 5 ay 17 günlük. Gün geçtikçe daha kötü oluyo anlamadım. 2 dakıka yalnz kalamıyo 🤷🏻♀️ bazen ağlasın birazda 2 lokma yiyim yada bi iş yapıym diyorm. Yok öyle bi ağlıyoki 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
kaderimdebudamivardi Kimeneayol ya siz ciddi misiniz psikolojik olarak o kadar cöktüm ki 4. Ay atağından bana birde 5 demeyin dün eşim işten geldi oturdum ağladım bu atak yüzünden birde 5 mi vallahi dayanamıyorum
ZP_1405 Kimeneayol 4 ay 26 günlük aynıyız. Yaklaşık 1 aydır böyle ama gitgide daha da artıyor huzursuzluğu. Ben gaza bağlıyordum ama değil başka bir şey bu. Asla memnun edemiyorum gün içinde, uykuya çok zor geçiyor ağlayarak
Eyllsre5224- Deletedmom_11 ayy bu biiiiz 4. Aydan korkuyordum 5. Aya girdik haftaya 6 ya giricez hiçbirşeyden memnun olmuyor sürekli mızmız oyuncaklardan sıkılıyor uyku desen yok imdaaat😂
kaderimdebudamivardi Deletedmom_11 yalnız basına cocuk büttürmek o kadar zor ki su yazınıza bir daha ağladım benim ki 4. Ay atağında sağ olsun eşim kızımı uyutur bakar besler altını alır izinliyken ama dün tam 11 den akşam 8 de anca oturdum ve ağladım simdi bunu gördüm ve yine ağladım delircem
Kimeneayol Deletedmom_11 ay evet aynı benim bebe niye böyle oluyor ya tam düzeldik diyorum hop başa sarıyor 😔
Melissa3 Deletedmom_11 5 ay 18 günlük bizimkide uykuya direniyor, beşikte sallayarak uyuturdum asla sallanmak istemiyor şuanda kucağımda uyumaya başladı iyice dalmadan yatağa bırakınca kıyamet kopuyor :(
Tweetyy Kimeneayol kaderimdebudamivardi valla meme uyku redli 4 ay atagindan koşarak bu atağa girdik bizde. 5 ay 22 gunluk bebegim daha 13 gun varmış atagin bitmesine 28 gun sürüyormuş sükunetle geçmesini bekliyorum 🥲 bide artik büyüdü kendi tercihleri var eskiden kucakta gezdirince uyuyordu en kotu başvurduğum bi yöntemim vardi beyefendi simdi onada direniş haha 😄 yanina yatınca uyuyan bebem geri gelsin diye bekliyorum. Aksam uykulari felaket ya esniyor uyku var uyutuyorum tik açılıyor gozler enerji full sanki sabah olmuş gibi uyanıyor. 3 4 kez bunu yaşıyoruz uyuyana kadar . 2 saat uyanik kalan xocuk 4 5 saat uyanik kalmış oluyor 🥲
Deletedmom_11 Eyllsre5224- atak falan hikaye ya dönem dönem böyle şeyler yaşıyorlar .ya 4 ya 5 ya 6 bazen 1 yaş… büyüdükçe değişiyorlar işte 🤷🏻♀️😄🤭
bbbus95 ZP_1405 bizde 5 ay 10 günüz. 4.cü ay da böyle değildik şuan berbat durumdayız çok mızmız söyleniyor herşeyden sıkılıyor uykuya ağlamalarla 1 saate anca geçiyor 3 gündür böyle kısa kısa uyuyor delirmek üzereyim🥹 bi mama yiyo bi yemiyo garip. 26.ci hafta atağındayız ama bu ay daha berbat🥹
ZP_1405 kaderimdebudamivardi çok zor yalnız olunca hele. Geçecek sabır.. Ama herkesin de çocuğu böyle değil bende bunu anlamıyorum🤦🏻♀️ Allah sağlık sıhhat versin ne diyelim bizimkiler bu model😊
Deletedmom_11 kaderimdebudamivardi bende gurbetteym doğum hamilelk sonrası vs. Hepsinde yalnızdım. Eşimde çoook yoğun çalşyo adam hiç bişy yapamıyo eve gelnce. İnsan 5 dakıka biri baksada diye dua ediyo ama yok. Ağlamanı istemeeem 😍 bi gün hepsi geçecek. Hatta biz yanımızda gelmesni isticez o belkide odasndan çıkmicak. Sonra arsız arsız bi tane dahamı doğrsam dicez 😄🤭 her şey geçiyo. Sadece biraz yıpranıyoruz. Ama mükafatı cennet olacak inşallah 🤗🫂 herkes nasıl büyüdyse bunlarda öyle işte 🤲🏻 belki biraz zor ama olsn sağlıkları yernde çok şükür. Hastanelrde ağlamıyoruz en azından. Öyle teselli bulalm
Deletedmom_11 CaglaCeylin aha bak en azından önümüzde ne olduğunu görüyoruz böyle . 😄😄😄🤭 hazırlıklıyım
kaderimdebudamivardi ZP_1405 vallahi değil çapraz komsumun oğlu melek melek 6,5 aylık dün geldi cocuk ne atak gecirmiş ne bişey maşallah anca gülüyo bizim ki de yırtınıyo şans hayatım şans
ezginuraydin Yalnız değilmişim gerçekten çocuğun huyu değişti. Sürekli ağlıyor kucak istiyor çok zor uyuyor uykularından haykırarak resmen uyanıyor önce deli gibi meme istiyor sonra memeye de ağlıyor tam kafayı yemelik
ZP_1405 kaderimdebudamivardi bizim komşunun oğlu da oğlumdan 10 gün büyük. Pusetinde saatlerce oturup kendi kendine konuşur. Çıkar hava alırlar saatlerce, annesi de bu arada komşularıyla sohbet eder. Ben geçen gün çıkarayım dedim 10 dk dayandı eve nasıl girdiğimi bilmiyorum. Apartmanda adımız çıktı zaten sizinki çok ağlıyor diyorlar🫣😊
kaderimdebudamivardi ZP_1405 valla bende öyle kızıma suratsız diyolar dısarıda cok mutsuz evde mutlu ama kucaktayken cok üzülüyorum suratsız dediklerinde 😢 benim komşum da aynı sizin komşunuz gibi gezer fellik fellik
Deletedmom_11 Kimeneayol ben de bilmiyorum özellikle uyusun diye günde 2-3 defa dışarıya çıkarıp bebek arabasıyla gezdiriyorum 😄 o şekilde uyuyor yani hep böyle mi gidecek yoksa düzelecek mi biri bir şey söylesin🤭😅✋🏻